27 apr. 2011

Min Största Idol





Denna kvinna är min största IDOL och FÖREBILD! Ända sen jag var tolv år så har jag avgudat henne. För två år sen fick jag äntligen se henne live, då hon var i Göteborg. Men något hände där på Ullevi som gjorde att jag blev så besviken....hmmm....kan inte riktigt sätta fingret på vad.



Visst det är kul att ha sett henne men min fascination av Madonna har lagt sig ;) kom jag fram till en tid efteråt ( har väl blivit vuxen ) hahaha ;)


Går inte att sticka under stol med att hon förändrat en jäkla massa saker via sin musik och stil. Tänk er på 80-90 talet var hon bannlyst, en riktig snuskkärring rent ut sagt enligt media, hahahaha, idag är det vardagsmat att se sexanspelningar??!!! i videos och reklam.


Hon kommer iallafall alltid ha en speciell plats i mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar