22 apr. 2011

Jag Vann =)

Jag vann ett fint vårkit från MNY (maybellines lillasyster) hos bloggaren LipglossBitch, Tackar så mycket.

Ska bli kul att testa dem!

Jag har som sagt lovat att visa när jag testat paletten jag vann och den andra jag fick, Sorry, men har inte sminkat mig med skuggor på ett tag, då jag börjar jobba kl 7.00 och bara gör en lätt vardagsmakeup med foundation och sen mascara. För jag orkar inte göra något annat kl 5.30!

Jag ska testa dem och lägga upp bilder när jag sminkat mig med dem. Även när jag testat MNY. Men när det blir vet jag inte än, kanske imorgon eller nån annan dag ;), det får ni se då!

Men detta kit vann jag iallafall =) har nån av er testat MNY:s produkter? Vad tycker ni om dem?

(Bilden är lånad från www.lipglossbitch.se)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar