8 apr. 2011

Lite skoj

Oj jag har blivit taggad av MyBeautyspots =) attans jag kan inte få till länken, sorry! Här är mina svar iallafall:

1. Vilken foundation använder du?
Oj, jag använder flera olika, men den jag använder mest är Lily Lolo mineralfoundation.

2. Favoritconcealer?
Too Faced och Mary Kay

3. Vad har din hudton för undertoner?
Drar lite åt det gula/varma hållet

4. Din åsikt om lösögonfransar?
Får aldrig till det bra så jag drar mig för att använda Frallor ;)

5. Slänger du din mascara efter 3 månader?
Oops, nää kanske efter typ 4-5 månader

6. Vilken är din favoritmascara?
Deborah Volume Mascara

7. Favoritapplikatorer?
Sigmas makeup borstar allihopa, mjuka och härliga =)

8. Använder du någon primer?
Jaa, Mac Prep+Prime

9. Favvoögonskugga?
Make up stores Muffin och Pierre Rene skuggorna

10. Favvoläppstift?
Mac Viva Glam Cyndi och Mac Viva Glam Gaga 2

11. Favvoläppglans?
Lumene, Mac (kommer inte ihåg namnen)

12. Favvoblush?
Mac Wonder Woman Blush Mighty Aphrodite

13. Vad tycker du om billigare ”drugstore”-makeup?
Ok

14. Har du någonsin funderat på att ta en/gå en sminkkurs?
Har redan gått flera och MUA utbildning

15. Vilket är det värsta sminkmisstaget tycker du?
För mörk foundation och nivea på läpparna a la 80-tal

16. Föredrar du neutrala färger eller färgstarka nyanser?
Både och beror helt å hållet på vilket humör jag är på

17. Nämn ett av dina favoritmärken när det gäller smink.
Oj har flera stycken, men om jag ska välja en så är det Make up store


Jag utmanar:
Småstadsprinsessan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar