5 feb. 2011

Victoria Secrets Makeup kit, YES =)

Idag har min vän Jenny från New York varit och hälsat på oss, jätteroligt att ses igen. Det går alltför lång tid emellan våra träffar. Men så är det när hon bor så långt bort!
Hon hade köpt en fint makeup kit från Victorias Secret till mig. Tack så jättemycket Jenny ifall jag glömde säga det, jag blev jätteglad.

Testade skuggorna på handen med primer och det var riktigt bra pigment i färgerna.
Linus fick en fin leksaksmotorcykel också =)
Vi hade en trevlig kväll med mat, godis och Melodifestivalen.
Hmm jaa melodifestivalen ja, vad tyckte ni?
Jag gillade Dannys och Dilbas låtar ( Dilbas låt var bra om man enbart lyssnade på låten och inte tittade på henne, hahahaha, klänningen hon hade på sig var bara sååååå ful)

1 kommentar:

  1. Men åhh så söt :D. Har bestämt mig för att inte stänga av den i alla fall, kommer fortfarande ha bloggen öppen.

    SvaraRadera