7 jan. 2011

Hmm jaha

Då är vi i Januari 2011 =) och all ledighet är slut.
Känner att 2011 kommer bli ett bra år. Jag får jobb, vi kan börja fixa vårt hus.

Vet ni förresten att dessa jäkla vårkataloger från diverse Posteorderföretag dumpit ner i brevlådan med en dags intervall. Här sitter vi i apmycket snö och så kommer vår/sommar kläderna, eehhh, hallå kan vintern ta slut först. Men visst jag längtar mer och mer efter våren och sommaren nu.
Kläderna däremot var ingen hit, samma jäkla plagg vi såg förra sommaren. Ett plus är ju långklänningarna som jag gillar då jag inte gillar att visa benen i korta shorts eller kjolar. Leggings är ju också ett plus, då lite kortare variant som slutar på smalbenet. Men tunikor, blusar och dylikt har jag redan. Så jag blev inget inspirerad av någon av katalogerna. Kanske infinner sig inspirationen när snön är på väg bort, vem vet!

Ikväll ska jag och J på bio, vi ska se Narnia. Vi har sett de andra på bio, det är så effektfullt på bio tycker jag. Mysigt också :). Tänkte även käka lite gott på resturang också. Aldrig fel.
Linus ska till farfar och farmor, så vi är barnfria tills imorgon fm.
Känns bra att Linus gillar att sova borta och då hos sina mor-, och farföräldrar och även moster då.

Annars i helgen ska vi städa bort julsakerna och julgranen. Skönt att få pyssla lite, tänkte fixa lite nya gardiner i fönstren och så.

Nähä ska väl ta tag i dagen nu.
Ha det gott mina vänner, sköt om er.

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar