26 dec. 2010

Annandag Jul

Då julafton och juldagen passerat :), jösses vad tiden går.

Julafton var trevlig men lite smått stojigt då barnen var helt exalterade över tomten och alla klapparna. Linus slet i paketen han fått som en galning, han hann knappt med att öppna klapparna förräns tomten gav honom en ny ;) så mamma fick rycka in och hjälpa till. Johan tog kort på hela julklappsutdelningen och på ett foto ser man hur lycklig Linus är över sina paket. Lägger upp fotot senare.

Jag fick en jacka( fast den fick jag tidigare då jag inte hade nån vinterjacka) en röd från Nelly.com, tyvärr finns den inte kvar så jag kan inte vissa nåt foto. Får väl fota mig med jackan på ;), hahaha

Sen fick jag nya makeup penslar från Sigmamakeup.com, ett helt kit med penslar för ansikte och ögonmakeup. Plus en liten gåva i form av en pensel i resestorlek. Är imponerad över hur snabbt Sigma levererade penslarna(två veckor till Sverige) och att de kom lagom till jul. Har tvättat dem och ska inviga dem nån dag i veckan eller till nyår.

Johan och jag fick plankor till plankstek och pengar i julklapp =)
Linus var hur nöjd som helst med sina klappar, allt från brandbil till Snow racer! Lite kläder fick han också, men som ni vet så är ju de mjuka klapparna inte de mest attraktiva bland barnen. Men det gör ingenting för mamma och pappa blev glada ;)

En sak jag glömt nämna är hur mysigt det varit i jul med alla lyktor, tomtar och värmeljusen :) älskar ljus i alla slag! Om jag fick bestämma skulle vi ha hur mycket lyktor som helst ;)
Tyvärr dök inte huslyktorna jag beställt från Ellos upp, de kommer inte förräns i januari, så dags då. Men men!
Nästa vecka ska vi ha eget arbete hemifrån via Projektet jag är med i. Känns jäkligt skönt att få vara hemma och vila upp sig.
Och en sak till.....ska få reda på om jag fått jobbet som jag var på intervju för, för några veckor sedan =) Så håll TUMMARNA HÅRT för att jag får det, vill hemskt gärna ha det jobbet.
Sköt om er, kramis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar