3 feb. 2012

Ledsen

Nåt har hänt med min blogg =(
Min ena list som ska ligga på sidan av inläggen har helt plötsligt bara flyttat sig, till att ligga längst ner =(

Har försökt fixa till detta men det går inte......just nu är jag urtrött på Blogger, inget funkar ju!
Nån som vet och kan tipsa om hur jag får min blogg att återgå till hur den såg ut förut?
Annars så funderar jag på att flytta bloggen....nåt förslag? Snälla behöver er hjälp här.

T om min man som jag anser vara duktig på datorer o så, kliar sig i huvudet och har ingen aning om vad som hänt bloggen!

2 kommentarer:

  1. Jag ser menyn till höger, inga problem här inte :) (fast du kanske redan har löst problemet förstås)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ok vad bra att listen ligger på höger sida för den gör inte det när jag går in på min blogg konstigt nog.....hmm vad kan det bero på?

      Tack Carina att du skrev o talade om att den ser ok ut :) det gör mig glad! Vet inte alls vad som hänt, fattar inget.

      Ha en fin helg :) kram

      Radera