3 okt. 2011

Nu är jag tillbaka =)




Var ett tag sen jag skrev här på bloggen, blivit mer att jag lagt upp lite videos =)




Har faktiskt inte haft ork alls att blogga. Har mått jättedåligt i typ 1 1/2 månad och det är pga att jag ska ha bebis i mars =) är så glad!




Mått jätteilla och varit urtrött, har sovit, sovit och sovit emellan illamåendet. Nu mår jag bättre och magen växer. Känner att gamla "Madde" är på väg tillbaka =) och jag orkar mer.




Ska bli jättehärligt att bli mamma igen!








4 kommentarer:

  1. Tråkigt att du mått dåligt men anledningen är ju jättekul! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Men vad roligt att du ska få en liten igen :)

    SvaraRadera
  3. Grattis vännen!! Det är alltid roligt med en liten men det är inge roligt när man mår dåligt.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis :D

    Sv: Jaa bilderna är verkligen fula! Älskar dock bilderna till november-kollektionen.
    Hoppas du blir nöjd med Club :D

    SvaraRadera