16 juli 2011

Ett paket kommer lastat med MAC Semi-Precious produkter från Kicks.se

Beställde som sagt lite saker från MAC Semi-Precious kollektionen, tog faktiskt bara 3 ögonskuggor. Kände att jag var tvungen att begränsa mig ( har alldeles för mycket smink, fyller nästan ett helt rum, hahaha )


Det slank ner en Liquidlast liner och skuggan Lucky Green ( som finns i ordinarie sortiment, men som kommer i kollektionen Fashion Flower också )


Som vanligt är Kicks.se supersnabba med leverans, superstort + för det!


Aqualine



Lucky Green



Dark Indulgence
Golden Gaze

Smoked Ruby



Skuggorna ser så underbart härliga ut i färgerna, så det ska bli ett sant nöje att använda dem =)


Har sett ett antal swatches på dem och fastnade massor för dem. Och nu är de mina :)

2 kommentarer:

  1. Jösses vilka godingar, jag köpte ju en annan skugga ur kollektionen häromdagen och jag älskar den! Clarity heter den.

    SvaraRadera
  2. Skuggorna ser helt underbara ut :)

    SvaraRadera