31 mars 2011

Sjukstuga =(


Anledningen till min dåliga uppdatering är att min lilla skrutt är sjuk :(. Natten till måndag så vaknade han från och till...det var nog då han började må dåligt. På måndagen klagade han på ont i vänster öra, nej nej inte öroninflammation tänkte jag. Han klagade typ 2 ggr sen inget mer. Han fick smärtstillande för att slippa smärtan, natten till tisdag så vaknade han och grät...hade så ont i sitt öra.


Ringde VC på tisdagen, fick komma dit på förmiddagen, det visade sig att han var lite röd i örat men ingen ordentlig utveckling av öroninflammation så då medicinerar de det inte. Men vi skulle ringa så fort han fick mer ont. Han har hög feber och är mest ledsen :( somnade tidigt den kvällen. På onsdag så mår han riktigt dåligt, feber och ont i örat. Så jag och Johan bestämde för att ringa VC idag igen, men idag så har han piggnat till, ingen feber på morgonen och inget ont i örat :)


Hoppas det är på rätt väg nu :) Det gör så ont i mig när min lilla skrutt mår dåligt och är ledsen. Vi har suttit mycket i soffan, tittat på barntv och bara myst =)


När Linus är sjuk så är det mamma som gäller för det mesta ;) ibland pappa! Får se hur han mår under dagen, men vi är hemma resten av veckan.


Så dessa dagar har jag inte sminkat mig, så jag har inte hunnit testa paletten jag fick. Men ska använda den i helgen då vi ska på 50 års fest =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar