27 nov. 2010

Helg

Jaha då har ytterligare en vecka farit iväg :) vad som hänt...jag har ju som sagt börjat ett projekt där vi ska försöka hitta arbetsgivare med rekryteringsbehov. Denna vecka har vi mest bekantat oss med varandra, fått en dator och telefon. Så nästa vecka blir det att börja ringa runt =)
Ska bli kul samtidigt lite nervöst att ringa runt. Vet ju själv vad jag tycker när jag blir uppringd av främmande människor....ja alltså då menar jag försäljare!

Detta är ju av ett helt annat syfte =) ett bra syfte.

Idag har jag bakat lussebullar, MUMS! Senare ska jag och mannen åka och käka på resturang, är barnfria till imorgon då Linus är hos gudmor och gudfar.

Imorgon ska vi till svärföräldrarna och adventsfika =) Linus ska bli klippt och jag ska få hjälp med att färga utväxten ( en förskräcklig syn, då utväxten är 1,5 cm och syns en massa ).

Just nu så är jag helt omotiverad att sminka mig, endast vardagsmake up för min del med dessa aptidiga mornar.

Men ikväll ska jag försöka piffa till mig lite extra :)

Önskar er en fin helg, kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar