29 okt. 2010

FREDAG

Jaha då var det fredag igen =) och HELG. Vad fort veckorna går :)

Vad har hänt i veckan då....ehhh joo jag har varit på Make up stores och Vilas klubbkväll, hittade en massa godbitar i båda butikerna....snacka om att jag är en sminkjunkie och klädjunkie. Visst ja lite smycken blev det också på Vila. Personalen på Vila är så himla trevliga och gulliga tycker jag, på ett spontant sätt. Inte många butiker som är så väl förunnade med sån personal......

Har även hittat en massa fina klänningar på H&M =)nätshop, var så svårt att välja så jag tog faktiskt en av varje av dem jag gilla, så jag kan testa hemma och får visa min kära man och son. De måste ju också få vara med och välja ;) Linus tycker jag är fin i allt, säger jämt hur söt jag är, hihihi, sötnos!
Ett halsband från H&M slank ner också ;)


Bilderna är lånade från H&M:s hemsida





Vilka make up produkter jag köpte tar jag i helgen!

Från denna kollektion kommer de iallafall. Make up stores Frozen Diamond.
Bilden är lånad på Make up stores hemsida.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar