20 maj 2011

Paket från Kicks.se

Ni har väl särkert sett MAC:s nya kollektion Surf Baby. Jag hittade några godbitar som jag klickade hem.


Måste säga att Kicks.se är supersnabba med sina leveranser, fick mitt paket dagen efter =) sånt gillar jag!


Dessa blev mina:





1. Pigment Summer Stash


2. Eyeshadow Surf Usa


3. Lipglass Strange Potion


4. Eyepencil Blue noon och Glided White


Börjar gilla Mac:s produkter mer och mer, speciellt skuggorna ( hade lite svårt för dem, de är mer krämiga än Make Up Stores) men även pigmenten, lipglassen och läppstiften.


Älskar att de är så pigmenterade!


Visst ja, kom på att även Eyeshadow Shroom och Swish fick följa med hem till mig ;)



Vad tycker ni om nya kollektionen? Några favoriter?

8 kommentarer:

  1. Är nyfiken på vad du tyckte om Eyepencil Blue noon och Glided White.

    SvaraRadera
  2. Carina: Jag har bara testat dem på handryggen, och tyckte de såg jättesnygga ut, hoppas de är det när jag sminkar mig med dem =)
    Har du dem oxå? Isånafall gillade du dem?

    SvaraRadera
  3. Nä, tyvärr äger jag inget från MAC. Du får gärna berätta för mig sedan, vad du tyckte om den efter en dags användning, ifall du vill :)

    ---------------------------

    Jobbar också inom vården, som USKA/PA :)

    SvaraRadera
  4. Åh, dendär har jag ju missat! Måste kollas in snarast! =)

    SvaraRadera
  5. Tack för ditt medverkande i min tävling om Bloggsvar. Jag kommer kontakta dig senast imorgon om du vunnit. Lycka till =)

    SvaraRadera
  6. GRATTIIIIIS! Du är en av vinnarna av BLOGGSVAR.
    Kolla din mejl, där finns din inbjudan färdig att använda! Tack för ditt deltagande =) Du är även länkad i bloggen! Ha en bra kväll ;D

    SvaraRadera
  7. Äääälskar Surf USA!

    SvaraRadera
  8. Den borde dyka upp i början på Juni, sen kommer Semi-Precious i Juli :D

    SvaraRadera